BECAUSE ITS NOT LOVE.. ITS A FEELING

Tjabba tjena!
Ni kanske undrar varför jag sitter här, klockan 06:50 på en måndagsmorgon när jag är ledig idag? Ah den frågan kan jag inte svara på för jag vette fan varför jag vaknade 5 och kunde inte somna om!

Anyway, gårdagen blev förjävla rolig kväll med tjejerna (plus axel som var ensam kille) och det var hur kul som helst! Jag rökte cigarr för första gången in my entire life! :O Och sen igår kom jag också fram till att jag kan bli full på en 0,5 liters vin! Vilket inte alls är vad min gräns gick för några veckor sen, jag behövde då dricka runt 200 liter ren vodka för att bli full, but not anymore *Hurray*
Plus så blev jag kompis med en 19 årig fransman på vägen hem (fast jag kom inte ihåg om han var snygg eller inte, jag har en tendens att inte ha sånt högt krav på killar när jag är full tyvärr) , plus en kille jag träffade på bussen från Gullmars också.. jag kom ihåg att jag typ tänkte ''Han liknar Stark!'' Och för er som inte känner mig så väl så är Stark en snygg kille från några böcker jag har läst, och ah jag är ganska besatt av honom så då blev jag liksom blixtsnabbt kär i han killen (som jag helt glömt bort namnet på, han får härmed heta James Stark..höhö) Men the hard part in this story, var att jag kom på att jag skrev in mitt mobilnummer fel! Jag skrev 0732118320 när det egentligen skulle varit en 6 i den första 3:an! Buhu, så fel skrev jag på båda är jag säker på, så good luck säger jag bara med min Stark-kopia! :'(

Så för att resonera (oh yes jag känner mig smart när jag använder ordet ''resonera'', hihi) kvällen från igår så var den riktigt lyckad! :) Förutom insidenten med min loverboy.. jag är fortfarande deprimerad over this major dilemma..

Och nu till nutid, idag ska Tove och jag vara i stan och sedan stannar vi och sväller upp oss på Pizza Hut! :D
Vad ska ni i skolan göra ? ;D mohahaha *evil laught*

/ Petra Charlotte Attling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0