20 VECKOR KVAR TILL SOMMAREN!!

Sitter just nu och väntar på att Jonniponnisen ska bli klar, hon är förjävla seg sörrni;) själv tog det mig 15 minuter sen var jag klar! Oh yes, im the bomb! (höhö Twilight sitat)

När jag kommer hem ska jag göra lite matte eftersom jag har omprov i matten tomorrow (as allways) men jag ska bara träna på 2 uppgifter som jag sög balle-fjong-fitta på så det är inte så farligt ;) After that , så ska jag träna lite mer på mitt engelska tal, senare vidare med en sjuuuuukt tråkig Svenska bok som vi fick igår, Doktor Glas! I mean, lyssna bara på namnet! Assboring!

Jaa.... Jonna är fortfarande inte klar (och jag stressar inte henne aalls hehe) så nu kommer jag troligen babbla om något skumt ämne. Som Sverigedemokraterna som är rasister! Fucking jävla skumma och idiotiska människor, speciellt när dem har en invandrare i deras.. lag eller vad man kallar det xD hehe jag har aldrig sagt att jag äger på riksdagen och sånt crap, det är för tråkigt och komplicerat för min stil haha.

Nu är J snart klar så ska dra mig vidare till skåpen snart och sen till tuben, sedan hoppa av vid Gullmars, åka 144 mot Fruängen hem, och sedan plugga häcken av mig och äta för är hu-u-u-u-u-u-u-ungig!

Slänger in en bild från slutet av sommaren, när jag och the ganG drog till Grönan ;) happy days...
 


/ Petra Attling

Kommentarer
Postat av: jonna

nä det var chill, hörde inte alls ditt tonläge om att jag var långsam ;) som inte sparades @£$¬&¤#¤"!

2010-01-20 @ 17:22:53
URL: http://jonniisen.blogg.se/
Postat av: Petra

höhö brabra ;) ah men det går säkert imorn jonnisen så chilla va bree? ;D

2010-01-20 @ 17:54:25
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0