012510


Herrgud vilken tråkig och seg dag jag har haft! Inte gjort någonting, min mage har varit ett helvete, och mitt hår är en enda stor myrstack.. okej, vettefan hur ett hår kan se ut som en myrstack, men det är iallafall inte någon vacker syn!
Ska om en timme (vad ska jag göra innan dess liksom?) dra ut med hunden på en 1 timmes promenad, sedan måste jag nog läsa lite i Hater-book-Doktor-Glas, och sedan.. who knows?

JUSTE! Idag är det exakt en månad kvar till min födelsedag! I know, det är vad vi alla har väntat på hela förra året och början av den här.. Fast först är det Kattis birthday, som är i början av Feb, så den får ni faktiskt också längta till haha.

Kom just på en hur jävla rolig sak som helst att göra! Bubbelbada! Jag kan ha värsta spakänslan idag!

/ Petra Attling

Kommentarer
Postat av: roxy fantabulous

Nej, jag har förstärkt färgerna på bilden :) Så inte riktigt sådär blåa ögon kanske. :P Man kan ju alltid önska!



Men tack tjejor (antar jag) :P

och härlig blogg. :)

2010-01-25 @ 15:59:08
URL: http://roxaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0