WHAT YOU GONNA DO?

När jag ändå väntar på att Neuman och Mosesson ska komma över innan vi drar till K kan jag ju snäll som jag är slänga in ett inlägg! *applåder*

Idag var jag med Josefina och Freja, kollade på White Chicks och åt kladdkaka, sedan kom jag hem och då hade jag först tänkt träna med Maria men det blev för sent för det (plus jag har världens sport-ont i magen och armarna!) så då chillchillade jag lite innan maten (fondy åt vi, så jävla freaaking awesome den maten är!) och aah, nu har jag fixat mig och väntar på de två segpropparna, så när dem kommer blir det lite förkrök innan vi drar dårå.. 50 meter från mitt hus så jag skulle ju kunna faktiskt välja mina klackar, kommer nog inte få så himla ont av dem den här gången (first time evveeeeeeeeer..)

Av nån skum anledning så lyssnar jag just nu på Thunderstruck, nivet fjortismusiken som man lyssnade på i 8:an? Yep, man kan ju inte förneka att man blir as taggad av fjortismusik mer än någon annan musik! :O Nästa: Boten Anna! Hahaha.

OMG snälla vad har hänt med mig? Nu lyssnar jag på My humps?! What the fuck, från Bring me the horizon till BEP! :O Fuck.

Men man kan ju erkänna att den här låten FORTFARANDE är hyfsad haha xD

- Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0