wednesday

Idag flöt dagen på, även om jag var helt ofokuserad pga av mycket saker, så gick ju åt helvete på So debatten, satt i princip tyst och försökte att hålla tårarna inne haha. Men när halva tiden hade gått och jag kom på att jag typ hade varit som ''ah men det tycker jag också, ah ellerhur, mm precis'' så kände jag att jag helt enkelt inte brydde mig om det, får ta igen det på något annat sett för hängde verkligen inte med någonting alls för att tänka på det.. plus att jag suger balle på att debattera, men såå dålig skulle jag inte varit om det inte hade varit för just denna dag.

Anyway, snart är det helg! Fean vad skönt, imorn är det torsdag, och torsdagar går alltid hyfsat fort, och senare ska jag och Mary träna i Eriksdalsbadet! Så sa träna som fan för måste verkligen träna mer innan sommaren, så man inteär värsta ''dalleri dalleri'' när man springer på stranden som dem i Baywatch haha.

Nej men nu ska jag bubbelbada med en smoothie och sedan dra mig till sängs, GOODNIGHT!


Lily Allen - I Could Say


/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0