13:37

Håller på att fixa mig lite för att dra och ta ut pengar eftersom jag ska köpa lite cider från min langare höhö, och ska sedan fixa med fransk manikyr, aniskts mask och lösögonfransar inför kvällens födelsedagsfirande hos Katti :) Oj kom fan på att jag måste slå in hennes present ! Guch detta blir stressigt haha.
Iallfall, efter ''tjejmiddagen'' hos Ganning så ska vi på en fest i Tyresö efteråt så det kommer nog bli en grymt rolig kväll ;)

Igår var jag med Neuman under kvällen, och vi drog vid 1 till slussen, men där var det inte så roligt som vi trodde, så vi bestämde oss ganska snart på att dra därifrån. Men våran tur strckte sig inte så långt, och så klart så hade 144 mot Fruängen slutat att gå när vi kom till Gullmars (och nej vi var inte så smarta som att åka till Högdalen och ta 165 därifrån) så då tog vi en random buss mot Linde, och så hoppade vi av där.
OCh kanske inte våran smartaste mood, för då var vi alltså för att komma hem till mig, först gå igenom ett läskigt område fullt med fabriker kl 3 på kvällen, och sen få det ännu mer nära-döden-upplevelse, när vi var tvugna att gå igenom Nya Östberga, och för er inte förortsbarn, så är Nya Östberga de mest farligaste områderna i Stockholm.. tror jag. Så ah det var liiite scary dårå att gå där, men som tur var så hade jag ju min pepparsprej, som i och för sig inte kändes sitsäker men iallfall.

Kommer kanske slänga in våran Goodbye-video senare, där vi är rädda (och lite påverkade) att vi tror att det kommer bli våran sista video in life höhö.

Nej nu ska jag fixa mig för att ta ut pengar, och är bakis på pricken över det, så känner verkligen  i n t e  för att dra ut och visa mig för människor, buhu, my life is a bitch..

Lite bilder från gårdagen, tagen på busshållplatsen till Slussen och bussen dit ;




HAHA MN är helt nykter.....

Den här bilden förklarar jag genom att bussen var seg..

/ PEtra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0