ONSDAG

Sheyba!

Kort inlägg idag, eftersom jag pluggat som fan idag efter skolan, och nu har jag 10 minuter på datorn (det var mitt straff för IG-varningen) och sen måste plugga igen! Men helt ärligt så börjar matten (IBLAND) bli liiite roligare än förut :s I know, shocking!
Imorgon kommer det bli en sjuhelvetes dag, börjar klockan 8:00, och slutar (om vi har programtid) 17:00! I mean OMFG! Kommer så behöva äta mycket lunch för att klara det :S

Nej nu ska jag dra och slänga mig i sängen och plugga.


Eftersom jag inte har någon ego bild (noooooo) på den här datorn, så slänger jag in en bild på snygginingen Jared Leto från 30 seconds to marsh :)

/ Petra Attling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0