ALLA VI BÖGHELVETEN I BULLERBYN

Hyvää päivää!

Guess what that means..

Moving on. Efter skolan drog Jonna Maria och jag hem till mig och gjorde trippel chokladbollar, skitgott! OCh tittade på Harry Potter, där vi satt och diskuterade om Cederic (Robert P) eller Harry (Daniel R) varsnyggast! Och såååklart så var ju Harry-boy snyggast, I mean titta bara på honom i 4:an, seeexxy.
Anyway, har blivit retad av Maria hela dagen pga en fyllegrej jag gjorde för en helg sen, och jag gissar på att jag kommer att bli retad tills 3:an.. om inte längre.
Så nästa gång ska jag fan supa skiten ur den jäkla Hammarbyhöjdaren och få henne att bli utskämd, moahahahahahhahahha.

Nej, nu måste jag plugga Idrott, vi har idrottsprov på fredag och det blev 10 hela papper som jag ska plugga på när jag skrev ut de små jäklarna.. Fuck.

Har garvat ihjäl mig på den här videon, en parodi på ''Barnen i Bullerbyn'', den bästa är typ vid 1:36! ENJOY!


/ Petra

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKRIV VA DET PINSAMAMA VA :D!

2010-02-23 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0