friday im in love

Hejsan blôggen!

Skolan idag men även om den var lång så var den som vanligt full med skratt ;)
Ikväll ska jag ta det lugnt med en massa onyttigheter och filmer, så imorn blir det nog en fartigare kväl helt enkelt.

Ha en bra kväll allesammans!

Och än en gång, varför mina bilder är antingen upp-och-ner eller på sidan, är för att det är vetenskapligt bevisat (i think, eller så läste jag det i cosmo..) att man själv tycker man ser bättre ut åt sidan eller upp&ner, för man är typ ''inte van att se sig själv så och tycker då man e snyggare''

DAGENS GRYMMA LÅT:
Fuck her gently - Tenacious D



/ Petra

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaa håller med om snea bilder! :D

Jo veckan var ok, himla trött dock men det verkar vara ett normalt stadium för mej dessa tider!

Vad händer idag?

2010-02-20 @ 14:27:39
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Petra

Gr8 ;)

Idag blev det stan som gällde för mig, och senare på kvällen fest :) du själv då?

fin blogg!

2010-02-20 @ 16:34:20
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0