OM PETRAS GRAVIDITET:

KONVERSATION PÅ FACEBOOK:

Freja Nilsson
Freja Nilsson
bra där peak!


Katarina Ganning
ojoj who's the lucky one petra? ;D haha


Petra Attling
ah jag kanske inte berättade det katti men jag träffade faktiskt din lover-boy shia i helgen, och det ena ledde till det andra....

Freja Nilsson
Freja Nilsson
ojoj! nu ÄR det krig!


Katarina Ganning
OH NO PETRA YOU DID'NT!!!?? :O IT'S ON BIIAAATCH!!! xD


Petra Attling
oh yes I did! och jag skulle faktiskt inte göra det först för jag visste hur obsessed du var med han.. men han bönade och bad så mycket så j liksom bah : ''what the hell? He's a celeb so why not!''
Tre ord: O H M Y G O D !!!!!


Katarina Ganning
synd bara att shia var med mej hela helgen! :D så det måste varit någon look a like som LURADE DEJ!! :o OH MY GOD! akward petra;D hahahah

Freja Nilsson
Freja Nilsson
men nu kan ju du göra samma sak för att hämnas katti ;) då blir era barn typ halv syskon :D


Petra Attling
för hundrande gången katti: SCARFACE ÄR INTE SHIA!!
Du måste komma över det någongång!
nja i donnu, jag ringde mitt barns farsa dårå, och gissa vad han sa! ''STOP CALLING ME KATARINA GANNING! you're siick!'' Jag: ''No hunnybunny its PETRA!'' Shia: OOOOH daaarliiinnng! Hows you and my little baby dooing ?!?!? I LOOOOOVE YA!


Katarina Ganning
men petra har inte du fattat att scarface är ett kodnamn för shia? *typ? xD* alltså vi säger ju bara scarface för att du inte ska börja stalka shia igen ;D
och nu är det faktiskt så att du har blandat ihop våra namn i det där "telefon samtalet" du ska byta ut KATARINA GANNING mot PETRA ATTLING där i början :)

Freja Nilsson
Freja Nilsson
petra du kan väl ta nån annan grabb. Typ jared leto? ;)

Petra Attling
Ja du har rätt freja, jared var faktiskt mycket bättre in the bed än vad shia var :O men ingen slår ju tom kaulitz måste jag bara nämna! :D
anyway, så katti, du kan gärna få honom nu efter mig! :D här är hans nummer som jag gissar på att du velat ha in eternety: 0776123216873216874235165875 hälsa från mig!
och så kan du om du vill ha, my baby, som är halvt shia halvt petra ( he's gonna be a cuitepie med hans gener!) så kan du faktiskt få honom, jag satsar på Jared nu ;)



KANSKE bara jag Katti och Freja tycker att den här var rolig, men själv tkr jag att jag var grymt klockren höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0