måndag

idag var det måndag (igen) det var en helt ok dag fast att man gått från 8 till 4.. det visar sig iaf att väldigt många i min nya klass tycker att jag och josefina pratar likadant? :s hahahhahaha va? xD så lika är vi väl inte ändå? (no affence jossi! haha) :D aja, sen var det iaf dans och det gick väl helt ok det med :) är lite besviken på valet av låt bara, "paparazzi" inte direkt ngn power låt kanske. om ni frågar mej ska det vara lite mer sean paul känsla! ;) men nu är jag iaf hemma och tänkte käka lite av helgens efterrätt till middag MUMS! :) sen måste jag skriva lite historia oxå men puss på rumpan så hörs vi nån annan dag!


låten är ett litet intern skämt med tjejerna från klara! hahah :D

 det bästa kommer 0:50!





/katarina

Kommentarer
Postat av: Babsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

haha måste erkänna att jag faktiskt håller med dina nya classmates lite ;D och kärlek till scotty <3

2010-02-09 @ 22:33:35
Postat av: katarina

va babsan? xD asså jag förstår verkligen inte varför alla tycker det? det har jag aldrig tänkt på innan hahah :D <3

2010-02-11 @ 17:35:17
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0