HUR MAN HÅLLER ETT LUFTGEVÄR..

...enligt Petra Attling!

Tricket: är att böja sig bakåt i en konstig ställning, inte böja sig ner så man kommer i jämnhöjd! Man ska göra det på det krångliga settet och det myyyycket attraktivare sättet *not*
Sen ska man hålla händerna som jag håller på bilden, i en annorlunda och mer snyggt sätt *än en gång, not*, och sedan sikta med ett öga like in the movies!

Resultatet: Big mistake! Miss.every.time.


Det är sånt här lantisarna roar sig med in the country, den här sommaren blir det fönster jag skjuter på! Moahah. Nej men seriöst, tydligen kan man skjuta typ 200 meter med den där skitungen.. they will never know it was me...

Hej inte alls ett skumt och 5-årigt inlägg, men jag skriver vad som helst när jag egentligen ska plugga sörrni!

/ PEtra Attling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0