GRATTIS MOSESSON! :D

Tjenare bloggen!

Både jag och Ganning sucks på att uppdatera mycket i bloggen tyvärr! Men till skillnad från er så har faktiskt vi ett liv som måste levas...Höhö juust kidding. Eller.. ah skit i det.

Idag var det skola fram till 2 idag, så ingen jobbig dag idag heller ;) som imorn till exempel, då börjar vi halv 12 och slutar halv 3! Sure vi har ett MVG/VG prov (som jag inte tränat på, men tydligen så måsteman inte träna på det mohaha) men sen är det ju lugnt! Sure jag har spanska, och jag har då skippat lite spanskalektioner här och där (blame Maria, just kidding!) så jag är nog inte the best in class.

Idag kom M och jag också på att det troligen finns minst 2 vampyrer i skolan :O (och ja, vi är besatta av Twilight så det är såna här samtal vi har dagligen) Vill inte skriva deras namn eftersom dem kanske läser den här kända bloggen, men jag säger bara ''försvinner poff veck, och äter aldrig någonting, plus är bleka'' i mean come on! Kan det vara mer uppenbart? :O

Slänger in en bild på Jonna och en semla, för Jonna fyller seventeen idag *applåder* och för er dumasses som inte vet sså är det semeldagen idag!




/ Petra

Kommentarer
Postat av: jonna

tackar attling!

mår dock inte helt bra över bilden du la in. haha sån där överseriös bild, men fin hår. mysigt ;)

2010-02-17 @ 22:47:53
URL: http://jonniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0