GOT TO GO!


Oh yes, jag är förjäkla uttråkad på matematik! Jag menar jag var grym.. tills det gick käpprätt åt helvete med alla skittal som alla såg likadana ut!
Usch, i början var det fean roligt (shocking?) men nu när ingenting fungerar så är det inte lika humorikt längre..
Ska kolla med min studiehjälpare Bigsis Ida, annars får jag nog fråga lilsis Ella, som (kanske inte så chockande) äger mig på matte så jävla hårt! Någonting jag egentligen inte skulle skriva ut, I mean, tänk om min mattelärare läser det här :O Garanterad IG då gissar jag på, eftersom min lilsis går i 8:an..

Nej nu ska jag plugga, och om jag kommer och skriver ett litet inlägg till, då jävlar.. *evil eye*

/ P Attling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0