Can't help falling in love

Godmorgon alle' glade' läsare!

Som jag sa i inlägget under så börjar jag halv 12 (mohaha) så har hållt på att titta på Sf-kanalen på Sunes Sommar, grymt bra film! Nu har Sällskapsresan börjat! Hmmm, spanska eller Sällskapsresan?! Tuoght (tuff på engelska men jag vette fean hur det stavas) decision...



Nymålad och med ofixat hår, men eftersom det är snöstorm ute så får jag tyvärr gå i detta eftersom mitt egentligen vanliga platta hår kommer bli en hair-disaster..

Åh juste, varför bilden är uppcohner är helt enkelt att jag har upptäckt att man ser bättre ut upp och ner! :O You gotta try it man.

Ha en skitbra dag!

/ Petra

Kommentarer
Postat av: Tiffany

Fin blogg! Kolla in min blogg, där jag skriver om min vardag och allt annat skoj! :D

2010-02-17 @ 11:05:37
URL: http://tiffanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0