5 VECKOR KVAR!

TILL TOKIO HOTEL KONSERTEN! Mohahahaha och Jonnish och jag kommer ju självklart att vara  l ä n g s t  fram och se dem på 2 meters avstånd, så när jag tänker så så blir jag förjäävla nervös! Jag lovar jag kommer vara en sån som svimmar.. OCH MISSAR HELA KONSERTEN! Fuck vad hemskt!

Iallfall, den 4 MARS smäller det, så på sportlovet, so we dont need to skip school, yey haha.


Slänger in en bild from the old days, när Tom hade jääääävligt snygga rastaflätor (ja jag vet jag är besatt av rastaflätor) och Bill.. ah han har väl inte förändrats till det sämre iallfall ;)

/ petra attling

Kommentarer
Postat av: jonna

omg blir nervös av tanken! OCH DU SKULLE BARA VÅGA SVIMMA!!

2010-02-03 @ 20:12:11
URL: http://jonniisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG MED!

2010-02-03 @ 21:12:25
Postat av: Petra

oj blev lite fel i andra kommentaren!

Men JAG MED!

och om jag svimmar (vilket jag veeeeeeeeeerkligen inte hoppas på) så... ah jag vette fan hur vi löser det då :S får väl hoppas att jag på något sätt medans jag är medvetslös hamnar bakom scenen, och Tom och Bill sköter om mig för de tycker synd om mig när jag vaknar! OMG nu är jag till och med nervös för att svimma! :O

2010-02-03 @ 21:15:00
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0