White light moment


Godermorgon!
Jag är fetish sjuk idag, jag höll på att svimma när jag äntligen kom upp ur sängen, sen mår jag illa som fan och är förkyld! Och på pricken av isberget, jag har hallonvecka så jag gråter konstant! What the fuck säger jag bara..
Men jag går bara från halv 11 till 1 idag så jag kommer få överleva detta! Imorn är mer det stora problemet, 8-16 :S Nooooooo.

Anyway, jag sitter och lyssnar på Tove Styrkes nya låt ''White light moment'', inte alls min stil men den är verkligen grym!
Så den får äran att vara Dagens låt idag då! Haha.

Plus så måste jag bara berätta att jag inte plattat håret idag eller igår! Så mitt hår ser lite ut som jag är luffares men iallafall..

Ha en göbra onsdag!

/ Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0