When you're bored

just nu sitter jag och seeegar framför datorn och lyssnar på Hells Kitchens playlist på spotify, (har tagit lite töntiga bilder oxå som ni ser..no comment) väntar på att klockan ska bli 7 för då blire middag på jensens med klara flickorna! :D har inte bloggat på ett tag.. känner att jag inte har ngt att skriva :/ men kan ju berätta lite snabbt om saker som hänt i veckan! har fikat med världens bästa lovisa! btw såg vi han daniel drån ung och bortskämd (omgomg) eeeh, jo jusste josefina har skaffat en blogg! :D spåååårat! länkar den sen för just nu orkar jag verkligen inte (a)
men nu måste jag kolla busstiderna så jag inte segar för länge!
puss på rumpan<3 '
/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0