State of Emergency


emoooo..

Goodmorning!
För mig börjar jag 14:35 och slutar 17:00! Skum dag, men vi hade lucia på morgonen och då inställda lektioner sen några som var inställda.
Sen imorn har jag också bara en lektion, slutar 12, sen på onsdag slutar jag 1 :D Sen är det bara torsdagen som är fucked up, slutar 3 :( Men sen äre fredag då slutar jag 12 again! I love my school..

Iallfall, har inga läxor som jag vet om, och jag är sjuk som fan och Maria tvingade mig att gå på den här lektionen.. okej tvingade kanske var liite överdrivet men iallfall, jag går för jag inte har gått på den här lektionen på 2 lektioner så jag gissar att vår grupp inte är superhappy att vi vart borta he he.

Dagens låt: FIVE FINGER DEATH PUNCH - SALVATION

/ pETRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0