Just a teenage dirtbag baby


Whatuuup?
Idag efter den vääldigt långa 40 minuters lektionen drog jag och Maria hem till mig och åt glass och kollade på Star Wars (bland de bästa filmerna ever) och Twilight (klagade på allt och alla i filmen förutom sexy Charlie). Som sagt som en vanlig och skön tisdag ;)
Sen måste jag bara säga att jag tkr synd om mig, jag är sjuk och har vart tvungen att gå ut med hunden TRE fucking gånger! Thats just mean..
Så jag väntar just nu på att jag ska dö av förkylning, just my luck om det också händer, bara några dagar innan julafton! Visst, jag klagar inte om det blir efter men fan inte före!

Nej nu ska jag och Kan Jang ta en ridtur , ha en bra tisdag!

/ Petra

Kommentarer
Postat av: katarina

petra du är SNYYYGG! :D <3

2010-12-14 @ 17:49:01
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0