Julklappar<3

idag har jag varit i stan med min lillebror, första gången ever han och jag shoppar tsm tror jag HAHA! fast vi skulle ju köpa julklappar till våra föräldrar så det var nödvändigt! vi lyckades iaf hitta himla bra julklappar trots att det var galet mycket folk och att kön inne på åhléns var sjukt lång att den gick ut i "hallen" och att en tjej fick stå och dirrigera (stavning?) vart alla skulle gå, så det gjorde vi bra brorsan! ;) sen måste jag ju bara berätta att vi såg JP och Petter från paradise hotel. det var ju lite galet.

 när vi väl var i högdalen så var bussen såklart försenad, hurtiga som vi är bestämde vi oss för att gå hem, men insåg snart att vi likagärna kunde vänta eftersom att vi var så sega. men såklart kommer inte bussen då heller utan vi står och väntar i typ en kvart och fryser ihjäl.

så vi börjar gå och när vi är emellan två stationer så man inte hinner springa kommer den där jävla bussen typ en kvart försenad!! sen en halv minut efter den så kommer EN TILL!! vad är grejen?! så jag och calle var tvugna att gå hem i -17 grader.. Kul. tror seriöst aldrig att jag har frusit så mycket i hela mitt liv! men nu ska vi inte var såna! det är ju faktiskt julafton om två dagar! :D


nu är alla julklappar inslagna!


var bara tvungen att visa hur pimpad julklappen från make up store blev! haha medans killen i kassan slog in det fick man höra hans rörande historia om hur han "bittert ångrade att han hade ätit en champagne lunch idag" eftersom att en 80 årig tant som varit där bett alla att "flytta sig för farbrorn" när han kom gåendes. han var som sagt inte så glad över det, men jag tyckte det var ganska kul (a)

/katarina


Kommentarer
Postat av: Antigon (even known as the one that is better than best including kåtarina)!)

SV: hahaha jag vet ;P ja det tycker jag också. Jag kommer jobba en eller två dagar efter jul men annars är jag ledig! :D

2010-12-22 @ 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0