Fredag på en måndag

igår bestämde sig jag och Babs för att komma in på krogen! först skulle vi till Berns med några jobbarkompisar till henne, typ glad att vi inte ens försökte komma in xD fatta awkward om man stått och köat i en evighet och sen inte komma in.. men det blev inte Berns för ingen var uppskriven på listan eller nått, så det blev nån bar ist. när vi kommer ditt frågar vakten såklart om legg -.- så eftersom min replik "jag glömde legget hemma" inte funkade (jävla gubbe!) drog jag och babs till en annan bar där dom inte hade vakter :D woho! efter det drog vi vidare till Friday's och köpte en drink för 100 spänn (!?) vi valde att dela på den haha! jaa det var våran galna måndag ;)



/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0