The take over, The breaks over..

filmen igår var helt okej, jag och petra fastnade för en låt som "Becca" (Bella) lyssnade i på sin iPod. Den gick ungefär såhär; Im depressed, nobody understands me, I want to have a boyfriend.. HAHA! okej ni måste nog se det för att förstå det roliga, men så härlig parodi på twilights soundtrack x) för erkänn att det kan låta lite sådär ibland ;D det roliga var att bara jag och petra garvade åt det oxå (vi fortsatte garva en kvart senare..) sen hade vi bäst platser oxå! längst ut på kanten (WOHO det var jag som bokade!) men jaja ;)

tänkte dela med mig av en låt som jag fastnat för:



pussar!/katarina

Kommentarer
Postat av: Mary

FALL OUT BOY I MITT HJÄRTA! VÄRLDENS BÄSTA BAND!

2010-08-20 @ 22:20:03
URL: http://mariamongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0