Stadsfest 2010

som ni kanske har märkt har jag inte bloggat ngt i helgen vilket beror på att jag varit på stadsfest i eksjö! :D
det var riktigt roligt :) träffade massor av mikaelas kompisar och dom var jätte trevliga :D sen var det ju värsta draget när e-type uppträdde på scenen hahahaahah x) och jag och mikaela fick två random nya kompisar oxå! daniel och "den hemlösa rumänske killen" (tro mig han var inte hemlös.. bara otroligt skum och random) men det var ganska galet helt enkelt haha :P


förfest hos mikaelas kompis annie!






UNDERBAAR BILD!! haha :D





Darin



man ser inte direkt så bra men det är iaf "heta" bilder på darin ;D

sen kom e-typ oxå och då flippade alla ur totalt (WTF?) hahaha! btw stod hans kopia framför oss och typ hoppade på oss :o inte okej! men jag ska iaf lätt tillbaka nästa år och då kommer vi in i öltältet höhö ;D


helgens låt : one- swedish house mafia



hare gött!/ katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0