När man väntar på att josefina ska komma hem..

Alkohol: blir det tyvärr lite för mkt av ibland..
Allergi: nada!
Armhävningar: jag tror att jag gjorde några för ngn månad sen? annars är det på dansen det händer!
Blyg: ibland
Beroende av: mina underbara vänner<3
Betyg: Mvg barn *not*
Blir glad av att: dansa
Bor: Stockholm.
Dagbok: när jag var liten (a)
Djur: katt och kanin
Dåliga sidor: lättirriterad
Ekonomi: hittade 500 kr när jag städade rummet idag!! *lycka*
Familj: mamma, pappa, bror
Favoritdryck: hmm, cider kanske?
Festar: när det väl händer så ja :D
Flyttat: en gång
Fobi: för pinsamma tystnader
Foto: ?
Född: 1 februari1993
Gillar: mycket
Graviditet: gud nej
Gråter: så fort något är sorgligt
Gör dagligen: skrattar
Hatar: vissa saker
Hypokondriker: ibland (a)
Imponeras av: killar som är snälla och inte bara är ute efter, ööh ja ni fattar vad jag menar
Intressen: killar, vänner, feest, musik!!
Jobb: något som gör att jag längtar till jobbet varje dag
Kaffe: frappe! ;D
Kamera: en rosa
Kläder: just nu? nya shorts och nytt linne
Kompisar: ÄLSKAR ER!<3
Länder jag besökt: Usa, spanien,  cypern, grekland, tyskland, danmark, finland, danmark, norge, österrike, sweitz(stavning?) england, italien och frankrike
Längd: 163 cm
Mobil: sony ericson den enda mobilen jag klarar av! haha
Motto: life goes on
Musik: enligt mina kompisar ; fjortismusik..
Musikalisk: jo lite
Märkeskläder: inte mkt
Naglar: rosa, måste målas om
Politik: kan faktiskt vara intressant beroende på vad de pratar om
Rakning: Ja.
Rädslor: NO FERE! haha eller?
Saknar: som det var innan saker blev jobbigt..
Samlar: kan typ inte slänga ngt så, allt? haha
Sjukdomar: inte nu
Ska göras: träffa jossi och freja
Smeknamn: katti, kåtis(?) ganning osv
Sol: gillart!
Sover: för lite och för mkt
Talang: vågar man säga dans?
Telefonbok: vadå? gula sidorna eller? x)
Tränar fysiskt: dansar<3
Tränar psykiskt: hela tiden
Utbildning: gymnasiet
Vikt: haha!
Äcklas av: allt som är äckligt
Äter: hela tiden
Önskar: lycka!

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-12 @ 00:01:19
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: freja

HAHA inte du också katti! listor, listor, listor ;)

2010-08-12 @ 01:15:53
URL: http://frenergy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0