la isla bonita

Tjabba!

Har färgat håret nu! Blev som såhär :

Vet det är en skitwebkamera jag har, men det är iallafall jäääätte mörk blond.. eller jätte ljus brun. Lite svårt att se skillnaden faktiskt..
Har också beställt hårförlängningen men den kommer inte förrän om 10 dagar så får gå i det här korta håret ett tag :/ Frisören klippte skitkort! När jag sa 1 cm trodde jag inte att det menades 3 ...

Är inte supernöjd, håret blev för kort och för brunt, men vem vet hur jag tycker imorn haha.

Och Katarina om du läser detta, så är jag väldigt ledsen fortfarande! Jag kom inte på något att svara förut, men det enda jag borde ha sagt var FÖRLÅT! Älskar dig och lovar att aldrig göra så mot dig igen! ♥

Ikväll kanske det blir fest på en båt med Maria, vi ska vara groupies till DJ:s men är inte helt säkert än ;)

/ Petra

Kommentarer
Postat av: josefina

men till mej går det att göra minsann igen, bastard... höhö

2010-08-29 @ 18:17:05
Postat av: Petra

det var ju katti som var den som blev upprörd ju, du verkaade inte sur alls ju ;D

2010-08-29 @ 21:12:31
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0