GOSH

helllue alla 345627947 läsare ;D hur mår ni idag? höhö. själv mår jag bra lite förskyld sådär bara men då vet man att man lever woho :D idag var iaf dag 2 i skolan och det gick väl bra, jag och emilia fick nya koder till våra skåp så nu går dom att öppna *yeei* snart drar jag iväg till elin pelin för vi ska fika :)

imorron är blir typ den enda tråkiga dagen kvar på den här veckan för på torsdag ska jag på NRJ in the park och på fredag ska jag först besöka mina älskade vänner på klara södra och sen bär det av till eksjö ;P

jusste sen är det ju fångarna på fortet oxå! :D eller jag tror att det är idag iaf? jag äälskade det när jag var mindre så man måste ju kolla nu med. nån mer som ska se? :P


tuff bild btw;D



/katarina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0