Freja Nilsson fyller 17 idag!



idag fyller min underbara bästa vän Freja Nilsson 17 år! jag hoppas verkligen att du har haft en toppen dag!

det roliga när jag tänker tillbaka är att vi typ inte alls gillade varandra! vi lärde känna varandra i 7:an ( om man inte räknar med skräck-dansupplevelsen jag och paula hade hemma hos dej i sexan när du tvingade oss att dansa HAHA!) vi bråkade jätte mkt och skit men nu är vi super tighta! jag vet inte riktigt när det vände men jag är glad att det gjorde det :) det är konstigt men det är ett helt random minne jag har av frejko som gör mig jätte glad. det var en gång när vi varit inne i stan typ i åttan(och shoppat som vanligt haha) så när vi åker ner för rulltrappan till perrongen på t-centralen åkte det förbi några tjejer som hade möhippa och hade klätt ut sig. då sa freja "är det sådär ni kommer göra med mig när jag gifter mig?" då tänkte jag bara shit vi kommer verkligen vara vänner tills vi är vuxna! vi kommer alltid vara vänner, jag blev så himla glad när hon sa det där. jag vet att det låter as konstigt och töntigt men så är det bara haha.


så freja du kommer behöva stå ut med mig hela livet! :D
puss på dej! <3 <3

/katarina


Kommentarer
Postat av: freja

katti! fan av söt du är! :D sitter här och gråter nuu!! :O Kommer verkligen inte ihåg att jag sagt något sånt där! Men tydligen har jag det!! :D



du ska va min vän tills jag är ett lik i graven :D I himelen också för den delen!! :D ÄLSKAR DIIIG <3 <3 <3 <3

2010-08-09 @ 20:24:06
URL: http://frenergy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0