dancing with tears in my eyes

Hei teidän kakarat!

Betyder ''hej era skitungar'' på finska, I know, jag är asgrym på språk! :O blir nästan förvånad över min egna inteligens ibland..

Iallafall, idag slutade vi 11 :D ! Och det kommer vi göra varje dag på tisdagar (förutom Jonna mohahah) Så dagen tillbringades med Maria, satt och åt chokladbollar som såg ut som bajs men smakade asnajs och kollade på filmen Wolverine och sen den sjukt bra filmen Howl's moving castle! Ni måste se den filmen, Howl är sexig som fan.. även om han är tecknad.
Anyway, imorn får ja lönen! Hoppas jag.. inte helt säkert om det ä imorn eller på torsdag, men får hoppas på det bästa. Japp, enligt mitt horoskop, som btw alltid stämmer - lite creapy vafan - så ska jag ha överflöd med cashflow imorn så det borde ju vara mina 10.000 och inte mina 10.50 :- på kortet..

Nu ska vi kolla på How I met your mother! HA'RE!

Min otroligt söta lillasyster Ella

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0