BADHAIRDAY

woho nu är det bokat och klart, på lördag kl 1 är det dags för mej att klippa och slinga håret, BEHÖVS! vet dock inte riktigt hur jag ska göra.. är sjukt trött på att vara vanligt blond, vilket jag har varit i typ 3 år nu. Its time for a change! men jag vet inte om jag vågar slinga håret mörkt :S tänkte mer göra en mörkare variant av blond typ 
som mischa barton har på bilderna, det är rättså mörkt för att vara blondt men inte för mörkt ;) men har inte bestämt mig än.

 


haha det här är ngn mjölk reklam eller ngt, men fokusera på hennes hår!

/katarina

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig sen :)

2010-08-19 @ 18:04:53
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0