andra ring


Tjabba tjena!

Första skoldagen idag, slutade 4! :O Men det var faktiskt en ganska rolig dag för att vara en skoldag, skrattade, drack cola, hade engelska och rörlig bild, och träffade klassen igen som jag inte träffat på hela sommaren! So it was pretty awesome

Imorn.. vet jag inte när jag börjar, men jag slutar iallfall 12 så då ska jag hänga med Neuman, och eftersom båda är pank för stunden (som tur är har jag iallfall pengar till en cola till imorn.. pjuh) får vi helt enkelt se hur detta blir :O

Sen på onsdag händer inget som jag vet, får min lön då så skulle verkligen vilja shoppa men NO NO, då måste man sluta 6 :(

På Torsdag är det iallfall NRJ in the park på Grönan med tjejgänget, längtar :D Johnossi kommer vafan!

På fredag ska jag färga mitt hår till min naturliga, och kaanske hårförlängning, ska se hur det blir :P Tyd en sån här färg!

haha jag och Katti har inte alls hakat upp oss på Misha Bartons hår ..

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0