Allthecrazyshitidid"last"night






igår drog vi först till emilia och åt aas god mat! :D sen drog vi vidare till gubbängen, jag skulle sova hos anti så när vi satt på tunnelbanan (det tar typ 10 år att åka till vällingby!) så tog vi en liten powernap. då såg jag att en tjej som satt lite längre fram glodde på oss och jag tänkte att det kanske var för att vi typ sov på tunnelbanan. men sen precis innan hon skulle gå av så satte hon sig vid oss och sa " asså det här kanske är en konstig fråga men kan jag ta en bild av dig för du är en kopia av min lillasyster! jag var tvungen att kolla flera gånger att det inte var hon, men jag tänkte att hon ska ju inte vara här liksom" hahahah så jäkla random men hon fick en (antagligen skitful) bild på mig x)

vi skulle fetto äta lite på donken i brommaplan men dom stängde precis när vi kom dit..såklart. så vi fick gå in på rasmus grill ist. och där stod jag och antigon med en massa brats som skulle köpa fylle mat. sen kom lollo också som jag inte träffat på 100 år så det var trevligt :) sen när vi var framme  i vällingy träffade vi dag oxå! :D som jag inte heller sett på hela sommarlovet :O sen träffade vi någon som antigon inte ville träffa oxå

hoppas ni har antecknat allt nu!

/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0