1 årsdag<3

som antigon redan skrivit på deras blogg så är det klara brudarnas 1 års dag idag! kan ni fatta? vi har känt varandra i 1 år nu! guud vad snabbt tiden går :o jag kommer ihåg de två första dagarna som om det var igår, och det är nu exakt 1 år sen. och jag går inte äns i samma klass som er längre.. jag blir alltid så himla nostaligisk när jag är med er och då saknar jag er jätte mkt!! :( jag är bara så glad att ni fortfarande vill vara med mig fast jag inte går i eran klass längre, för tro mig jag behöver er. när jag började i klara trodde jag aldrig att jag skulle bli så bra vänner med er! jag hade ångest för att jag inte tyckte att jag passade in och kände mig utanför och som om jag bara var ivägen för er. sen när jag berättade att jag skulle sluta så sa ni att ni skulle sakna mig jätte mkt och vi satt och grät! då förstod jag att ni faktiskt brydde er om mig och jag fattade vilka jävla bra kompisar ni är! och trots att jag inte går i er klass längre får ni mig att känna som att jag tillhör iallafall! och det känns fortfarande som att jag går med er och det känns så himla konstigt när ni snackar om hur alla ettor kommer se ut och hur allt kommer vara i tvåan, det känns som att jag ska börja med er i tvåan. men när ni tar studenten så kommer jag vara där haha!

älskar er! <3




/katarina


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: ja :)

Ska vi följa varandra på bloglovin?

2010-08-19 @ 14:49:49
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: Antigon

Katarina älskling, det spelar ingen roll om du går i vår klass eller inte (trots att jag VILL DET!!!!!!!) men du kommer ändå alltid att vara en av oss. Älskar dig hjärtat<3<3

2010-08-19 @ 15:53:20
URL: http://merfestispucko.blogg.se/
Postat av: Emilia

<333333

2010-08-19 @ 17:44:30
Postat av: Babs

åååh Katarina! du kommer alltid va en del av 1... eh jag menar 2C :D <3

2010-08-20 @ 16:06:10
URL: http://merfestispucko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0