SUNNY DAY

Tjenare!

Håller just nu på att göra en engelska läxa, och jaa det låter lika roligt som det är..
Moving on. Skolan flöt faktiskt på, den spenderades för denmestadels med att sola utanför skolan med hela klassen, och jag tror faktiskt jag har blivit lite brun :O Oom det är möjligt att man kan bli det genom 200 ton av foundation...

Imorn ska jag träffa Becky för första gången på grymt lång tid :D så om det blir fint väder (vilket jag innerligt hoppas på!) så kommer vi hålla till på en mysig park någonstans i Sthlm och... jadu I donnu, men det längtar jag till iallfall ;)

Nej nu ska jag jobba lite, den ska tydligen vara inlämnad imorn klockan 09:00, och jag har sammanlagt 16 ord hittills.. gr8.


Slänger in en bild på min lilsis Ella, som är såjävla söt att jag bara vill slå till henne..

/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0