Sommar, come baack!

seriöst jag blir helt nolstalgisk när jag hör den här låten! :(  tänker bara på sommaren och allt roligt som hände då! vill bara tillägga att jag älskar mina underbara kompisar! det är ni som gör min sommar, min dag, mitt liv! <3



untouched




sommarminnen..

the voice


glamour stilletto run


båtbruttan freja ;)


helt vanlig gympalektion! (nej vi hade inte alls missuppfattat uppgiften hehe)


glaaaasss!


en aning skabbig mat på grönan




en bra knep för att rädda frillan en regning kväll ;D


tuffa brudar på rix fm festivalen


grönan




chill vid fontänen<3






kneppisar!! *lägg märke till den snygga vinkeln på min väska x)* RIP den väskan btw..


balen




petras land


sexig tjej i flytväst!


flakmoppe!


jag ser ut som ett mongo, men vad gör man inte för bloggen? ;) haha


ung 08


det var en kort liten återblick över sommaren 09, hoppas att sommaren 10 blir lika bra om inte ännu bättre! med underbara kompisar, gamla som nya är allt möjligt! :D <33

/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0