so sad..




nu är jag allmänt deprimerad för jag har precis kommit fram till att den där fucking sommarskolan kommer förstöra hela mitt sommarlov! jag hade verkligen sett fram emot den här sommaren men nu kommer jag sitta i skolan medans alla andra åker till gotland och andras landställen.. när alla är ute och festar kommer jag gå och lägga mej klockan 11 för att jag börjar skolan klockan 8. sen hade vi planerat att åka till USA den 4 juli men nej min sommarskola slutar såklart den 9'nde.. och hejdå sommarjobb eftersom jag inte kommer hinna det heller *great min sommar kommer bli awesome..*

jag kanske inte skulle bytt skola endå men nu är det försent att ändra sig..
(observera att detta inte har ngt med folket i nya skolan att göra, jag gillar er! :) är bara jävligt otaggad på sommarskola)


/katarina

 


Kommentarer
Postat av: Babs

upp med hakan nu! du kommer säkert ha skitkul ändå, tänkt va många nya människor du kommer träffa och dessutom så e det väl bara på förmiddagarna? du kommer ha tid till annat också, lovar dig det ;) <3

2010-04-20 @ 22:11:24
URL: http://merfestispucko.blogg.se/
Postat av: Babs

upp med hakan nu! du kommer säkert ha skitkul ändå, tänkt va många nya människor du kommer träffa och dessutom så e det väl bara på förmiddagarna? du kommer ha tid till annat också, lovar dig det ;) <3

2010-04-20 @ 22:12:01
URL: http://merfestispucko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0