R.I.P.

Min Sony Ericsson, som gick sönder under ett syskonbråk som fick mig på nerverna, så slängde den i tegelväggen.. så den gick praktiskt taget i tusen bitar..
Så nu har jag en väldigt omodern Samsung.. som.... *andas andas* inte har en kamera! Och det är tyvärr inte det värsta, man kan inte *aaaandas* spela musik på den! Omg jag måste hitta en annan mobil, jag klarar inte av den liillla skärmen på den! Usch, så här går det när man får damp, man ångrar sig efteråt ;D även om jag måste säga att det ve-e-e-e-erkligen var skönt att slå in den mobilen i väggen, vem har inte velat göra det liksom haha.

bild tagen för 2 år sedan.. okej ett..

/ PEtra Attling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0