Pizza, Sorbé, film, vår, shopping med Freja




igår spenderades största delen av dagen med ingen minde än freja nilsson! :D vi drog först till stan, sen åkte vi hem och köpte glass sorbé! Det fanns ju såå många smaker att välja på! :D *haha intern skämt* sen gick vi och köpte pizza, självklart lyckades jag göra bort mej inför ett gäng killar som jag inte såg för dom stod typ och meckade med sina bilar.. jag skulle berätta nån gammal historia för freja som innehöll meningen "tja killar!" och ni kanske förstår resten, dom kollade såklart upp och undrade vem fan jag var x) aja sånt händer. sen lärde vi oss också att en "hawaii utan räkor" heter Prinsessa! så då lärde vi oss något den dagen :D haha sen satt vi hemma och degade med glass, pizza och film :)


gårdagens låt:


-079 me

haha tuff låt! ;D


/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0