Party at lenas place..


hahah ikväll blev det ett sent inlägg men jag tänkte bara berätta att i lördags blev det en galen kväll. vi firade en kille i min före detta parallel klass som fyllde 18. och festen råkades hållas av lena ph's son så vi festade loss i hennes lägenhet på östermalm haha, lite galet. träffade jätte mycket roligt folk som man kände så det hela var väldigt lyckat, enda tills polisen kom och avbröt allting..typiskt. aja jag hann iaf ha roligt eftersom det var mycket roligt folk där! :D lägger in bilder senare när emilia (känn ingen press xD) har lagt upp dom på fb ;D




Puuuusssaar!
/katarina

Kommentarer
Postat av: Josefina

jag som är världens bästa stalker vill nu påpeka att du syftar på fredag och ite lördag ;D

2010-04-12 @ 16:17:25
URL: http://glossycrisps.blogg.se/
Postat av: katarina

åååh taaack för upplysningen där josefina! du platsar verkligen i våran lilla grupp you know ;D ska GENAST ändra!!

2010-04-12 @ 19:40:54
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0