Nostalgi



bilden är typ tagen från fjortis perioden i åttan. anledningen till att jag la upp den är att då var allting så lätt. mina största problem här i världen var att jag hade en finne i pannan eller att mina skor jag tänkte köpa var slut i affären. alla mina allra närmaste gick i samma klass och vi hade så jävla roligt tillsammans! varje dag hände något nytt minnesvärt, jag kommer ihåg konfan, guuud så mycket minnen man har därifrån. jag kommer ihåg när vi tvingade marcus att köpa cider åt oss på konsum. jag kommer ihåg när josefina tappade sin så att den sprängdes och killarna utanför älvsjöstation började as garva! jag kommer ihåg när jag och jossi kom med "knullruffs" till skolan på alla hjärtans dag och tyckte att vi var så himla tuffa (observera att jag och jossi faktiskt var först med det sen började alla andra härma oss! haha ;D) jag kommer ihåg när freja hoppade fram bakom en vägg och skrämde isabella så att hon gjorde värsta karatesparken. jag kommer ihåg att jag typ älskade killgruppen som sjöng spaniens bidrag i melodifestivalen, så jag tvingade alla att lyssna på den (senare kom vi även på en dans, som om det skulle förvåna er) jag kommer ihåg alla tecken vi kom på för olika killar så att bara vi skulle fatta vilka vi pratade om. jag kommer ihåg första gången vi åkte till glamour stilletto run och var där typ halv 10 för att vi skulle få våran goodiebag. jag kommer ihåg de värsta bråken, och att vi blev sams efter typ en dag (ibland kanske 2 haha men nu ska vi inte vara såna) jag kommer ihåg våra värsta fjortisperioder. och hur mycket man skrattar åt dom bilderna nu. jag kommer ihåg kvällen då det var the voice och vi åkte hem till petra och sprang runt och la oss mitt i gatan och stod och dansade, dom som gick förbi skrattade, vi skrattade ännu mer. sen kom ett stort killgäng och tuffa som vi var sprang vi in i huset och började dansa i fönstrena, sen ringde dom på och vi blev jätte rädda. sen gick dom och då skrattade vi igen.

saker jag alltid kommer minnas!


puss på mina änglar från katarina <3

Kommentarer
Postat av: emma

HAHA dagens skämt att ni va först med knullruffs för det vet hela klassen att det va vi :D!<3

2010-04-18 @ 23:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0