lista

PERSONLIGT
Namn: Katarina Ganning
Födelsedag: 1 Februari
Smeknamn: Katti, kattis, kagan, kåtis, ubuntu, boobilicious (haha observera att dom tre sista är interskämt!)
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: blond
Längd: Typ 164cm.
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Vattuman
Skostorlek: 37
Är dina föräldrar skilda: Nej
Dålig vana: plattar håret föör ofta!

FAVORIT
Färg:
typ korall rosa!
Sport: Dans
Godis: choklad!
Affär: många
Helgdag: Fredag
Årstid: vår/sommar

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
jaa, det har väl alla någon gång mer eller mindre?
Rymt hemifrån: hahah ja en gång när jag var typ 4
Sovit utomhus: yesbox, campa i tält är livet! eller?
Spytt i skolan: nej fyfan
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: jaa haha inte bara en sak..
Varit på scen: yes, flera gånger
Retats: ja det lever jag för! haha.. typ? x)

DU
Svär:
lite för mycket
Sjunger bra: ingen har nog riktigt fått höra mig sjunga, förutom familjen. dom får stå ut med min sång vaarje dag ;)
Duschar dagligen: jo då
Vill gifta dig: jag tror det :)
Kommer överens med dina föräldrar: oftast
Äger en ipod: ja<3
Sover med gosedjur: nope, faktiskt inte (a)

KAN DU
Gå ner i spagat:
jag kunde förut om det räknas haha
Skriva med båda händerna: om jag måste
Vissla: ibland
Blåsa en bubbla: JA! :D
Ha dina ögon i kors: nä..
Nudda näsan med tungan: nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
freja
Du pratade i telefon med: erik..
Du kramade: freja
Du skällde på: ****...
Du sportade med: josefina och freja

SENAST DU
Skrattade:
nyss
Grät: om på grund av skrattanfall räknas så ikväll!
Filmen du såg: den bästa sommaren :)

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster:
ingenting, helt svart
Lyssnar du på musik nu: ne
Vad har du på dig: tights, kjol och tröja
Vad är det på din musmatta: den är svart

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:
3
Dricker du mjölk: väääldigt sällan
Person du hatar mest: om jag ska vara ärlig så vet jag inte vem det är..
Vad borde man uppfinna: en plattång som håller håret platt heeela dagen och inte bara i 2 timmar
Är du ett hälsofreak: nej verkligen inte x)
Vilket är det värsta vädret: snö storm, eller spöregn *hata!*


rolig kvällsläsning kanske? ;) haha

/katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0