Emo inlägg..

japp jag tyckte att det var dags för ett emo inlägg igen! det är nämligen så att dels så har jag hört att det ska snöa i helgen (nooooooooooooooo!!!) sen var jag hos optikern idag (för 9430285927610 gången) och självklart är ögonen fortfarande inte friska från den där jävla infektionen, SERIÖST VAD ÄR PROBLEMET!? men det kunde ha varit värre jag har ju bara haft det här i TVÅ MÅNADER TYP(!!) men jag menar nu ska man inte vara sån utan man ska vara positiv jag menar jag kanske har tur, ögonen kanske är friska till min student iallfall! :o nä jag får nog inte hoppas på för mkt jag menar det är ju trots allt bara 2 år dit!!

nä nu ska jag tröst äta eller nått..

hejdå folket!

/katarina



OMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0