TUSEN BITAR

Hejsan!
Katarina trooor jag håller på att skriva nu men hon är så långsam så tror fean jag lägger upp igen;D Haha snacka om seriös här, lägger upp var 5:e minut!

och såklart så blir det väl en och annan eeego bild höhö, just learn to like it! : 


Movin on.
Vad ska jag säga? Booooorde verkligen plugga men jag känner verkligen ett stor mur mellan mig och mina läxor, skönt på ett sätt.. om jag vill jobba på Donken in the feature..

Imorn är det skola! Wuuuhuuu!

Det negativa med måndagen: Gå upp tidigt, plugga, slutar 3, har spanska, hunden en timme, plugga, plugga, plugga, plugga och.. plugga!

Det positiva: Man får träffa kompisarna! ... och ah det var det positiva med det..

Jag slutar med en inte alls suddig bild på mig och Katti!

Måste bara lägga upp den här videon från Eva och Adam, looove (inte alls töntig haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0