Toodelue

sitter här och tråkar, ska snart hoppa in i dushen men tänkte skriva ett snabbt inlägg innan :D jag har faktiskt pluggat lite efter att petra gick. gjorde klart matte häftet *stolt* :D haha sen har jag ju spanska prov på tisdag oxå, YEEEEEEEES! *not* så har pluggat lite på det oxå... fick ett sms av josefina nyss och hon sa att hon skulle den där paranormal activity :o fyfan säger jag bara! den ska jag aldrig se! x) man har ju hört en massa läskigt om den filmen :S nä jag klarar mej fint utan att ha sett den :D







slutligen en sexig bild på mej och jossi från igår haha ;D


PUSSAR//KATARINA


Kommentarer
Postat av: freja

oj så vuxen och mogen du ser ut katti! sluta va en snygging :) <33

2009-11-15 @ 21:19:51
URL: http://glossycrisps.blogg.se/
Postat av: Josefina

OMG KATARINA!! TA BORT; MINA SNYGGA DUBBELHAKOR ÄR INTE AllA SOM SKA FÅ NJUTA AV!!!

2009-11-16 @ 16:08:49
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0