Tisdag

hellue ;) just nu sitter jag och pratar i telefon med petra :D det är alltid naajs, annars har jag typ gjort 24689705665 läxor känns det som :( inte okej..  men sen ikväll är det ju dh också! *dagens höjdpunkt haha x)*  sen är det premiär för 2012 på fredag!! :D nån mer som vill se? jag ska iallafall försöka tvinga med mej någon i helgen och se den!(josefina du vet att du är mitt offer! xD)



(sen vill jag bara varna för att petra kanske kommer lägga upp en bild på sin läskiga milkshake som ser ut som gröt)   x)


PUSS//katarina


Kommentarer
Postat av: Josefina

Haha oh no, då vågar man ju inte säga nej heller :O

2009-11-10 @ 23:11:45
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0