THEY'LL NEVER KNOW

Hejsan!
Gick hem lite tidigare idag pga min jävla mensverk! Den är verkligen bland dem värsta måste jag bara säga för att ni ska tycka synd om mig haha, men vissa spyr ju t.o.m,men så farlig är den inte (puh) men almoost..

Sitter just nu här med en Coca Cola och en liten mjölkchoklad, som jag såklart ångrade att jag tog efter att jag ätit upp den. Sjukt jobbigt att vara tjej i såna lägen, är det bara jag som nästan vill spy ut mat om man k'nner att man ätit för mycket? I dont think soo. Alla känner säkert så, I don't blame you.
Nu ska man ju vara grymt smal, ha smala och långa ben och smala armar.. haha 3 fel där måste man ju säga. Men jag säger såhär ''de kunde vara värre'', jag skulle kunna vara en 100 kg tjej igentligen för det jag äter är verkligen inte hälsosamt! Plus, jag tränar inte heller.
Haha jag känenr bah att jag inte oorkar, det är jobbigt och det är tråkigt!Men om jag kommer över en viss kg-vikt så får jag nog börja, det är mitt mål, att inte väga mer än 60 kg, då ska jag börja träna och sluta med COLA! Omg, där tog jag i, no coke .. Jaahapp, har man lovat så har man.
Detta känns bra faktiskt! Har jag ett mål och om jag går över de så ska jag fean träna.. inte för at jaghar en våg hemma men det går säkert att ordna..

And thats why I bought the korsett på Twilfit ;) vääldigt användbar!
Det här skrev jag efter att jag köpt den, wise words from Petra : ''Också väldigt snygg att ha på utsidan, bara en bonus liksom ;) Okej, den sitter åt så den kanske inte är så bra eftersom att jag typ kommer att svimma om jag äter mycket, men då kom jag på en skitbra ide. Om jag har den på mig, så kommer jag ju automatiskt att äta mindre, så då går man ner i vikt :D Im too clever haha.'' True story.

Nej ska titta på TV nu och plugga lite svenska // PETRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0