THE MIRRORS TRUTH

I got to say, Katarina är inte den bästa på att skriva inlägg x) Men hon har mkt och tänka på jämnförelse med moi som har bara matte prov och engelska redovisning imorn.. plus svenska inlämning. Not at all much!

Sitter just nu och lyssnar på Avatar - Bound to the wall, jag kan giissa på att ingen skulle vilja lyssna klart på den, det är ett hårdrocks band med kanse inte så mycket tydliga texter if you know what I mean haha. Så där har ni anledningen till varför jag inte la ut en YouTube klipp, unnesesary as hell.

Nej nu måste jag gå och plugga, orkar inte att alla människor säger till mig att plugga, för det jobbiga är att dem  a l l t i d  kommer när jag gör något annat. Väldigt irriterande!



// PETRA (AGAIN)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild, passar perfekt till rubriken

elr vare de som var meningen? ;d



Kolla in min blogg!

2009-11-12 @ 16:57:28
URL: http://popfogel.blogg.se/
Postat av: Petra

tack, haha ja det var faktiskt meninging :)



det ska jag/vi!

2009-11-12 @ 17:39:14
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0