Sweet - Fox on the run


ego pic, men det är inte som om det är den första.. eller sista för den delen, så ni får bara luta er bakåt och njuta haha


Go'kväll!

Jag har precis badat bubbelbad och sjungit för fulla halsar då, haha det gär jag alltid när jag sitter i badet, för det är något härligt eko som gör att det låter som om man är en hejare på att sjunga. Haha jaa jag kan roa mig.
Sen så har jag gjort liite matte, eftersom vi dårå har matte prov imorn! Inte för att jag är så insatt känner jag, but I will do my best.

Annars har jag inte ett dugg att berätta, eller ah jag har ju mina hemligheter och gossip men bloggen är kanske inte rätta platsen att berätta dem på, jag menar med alla våra läsare sprids rykten så snabbt :o!

Nu har jag absolut inget att säga så vi säger väl bye så får vi hoppas att Katti skriver nått haha

/ petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0