SATURDAY

Måste säga att Katti inte är nått bra att skriva inlägg haha! Men jag ska nog ta mig ett litet snack med henne när hon kommer hit, hon kommer när somhelst så i wonder om jag hinner skriva klart detta inlägg för känner att jag sriver förjävla långsamt av någon anledning haha.

Anyway.
New Moon var grrrrryyyyyyymmmmmmm! Så jäkla bra, jag verkligen älskade den! Replikerna var för en gångskull med från böckerna och jaaa, alla var so hot ! Haha det roligaste var ju när Jacob tog av sig tröjan för första gången, då jublade ju såklart hela publiken.. plus lite grav för det var lite komiskt att han tog av den för att ta bort yttepytte lite blod ifrån hennes huvud, men det skadade ju verkligen inte att han gillade att gå utan tröja! Inte alls..

Enough said!

(Katarina kommer skriva idag, annars.. )

/ Petra Attling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0