SATURDAY DAY

Godmorgon sömntutor!
Idag drar jag och Katarina till Söder för att titta på filmen 2012, jag kommer bli så jäkla nervis när jag kollar på den, plus när det verkligen är 2012! Haha ni har ju sett K och min ide om hur världen ska dödas så där ser ni hur vi tror kommer hända det året.. scaaaryy

Bussen går ifrån Götalandsvägen 12:44, så jag kanske ska fixa lite innan det, vill ju inte missa liksom om Katti sitter där rädd att jag inte är med och hon vet inte vad hon ska ta sig till! hemska tanke hahah.

Nuff said!

Nej jag skojade bara, fick just en sms från K som säger att hon inte är klar! Yeah yeah, så vi kommer nog missa våran reserverade plats men det finns säkert några andra platser kvar.. I hope.


// petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0